KBC

    Bedrijfscultureel
    magazine

KBC huurde JaJa in na een pitch en wou voor zijn medewerkers een ‘absoluut topmagazine’.
Het resultaat is Impuls, een tweemaandelijks magazine dat de waarden en de innovaties van KBC in de verf zet. We kozen voor een strak grid, diepe content in sterk variërende formats, en een klemtoon op hoogkwalitatieve maar levendige fotografie en speels illustratiewerk.

Af en toe diepen we een thema uit in een speciale editie, zoals hierboven in het energienummer. De cover springt eruit: we verrassen de lezer met een grapje op de tweede cover. Ook de 'gewone' edities hebben prikkelende covers, die werken als advertenties voor het magazine. 


Onze ervaring in visual storytelling levert sterk werk op. Elk nummer bevat een infografiek die gemaakt is volgens de regels van de kunst: een centrale visuele boodschap, verdieping in aanvullende gegevens, een tip of een vleugje humor … Het resultaat: een echt journalistiek verhaal dat blijft hangen.

We hebben het concept helpen maken, gaven redactietraining aan de interne KBC-redactie, zitten bij elke redactieraad om tips te geven over invalshoeken, verzorgen de volledige fotografie en het illustratiewerk, en natuurlijk ook de volledige vormgeving.

‘Seg nog eens dikke proficiat met
je werk voor 20 jaar KBC.
You nailed it giiiiirl!
We krijgen heel mooie reacties binnen.’


KBC-redacteur Lien
MEER WERK.

JAJA INSIGHTS

Lees als eerste onze
nieuwe Insights.

Stay tuned

Volg ons en blijf
op de hoogte.