Knowhow

Innovatie in deep content: wat doet wereldspeler BBC? En de VRT?
Als er één speler deep content voor een groot publiek moet maken, dan wel de publieke televisie. Hoe innoveert een topspeler als BBC? En wat doet de VRT?

Online magazines: state of the art
Van interactief magazine tot contentplatform: wat zijn de beste opties vandaag? En wat is voor jouw bedrijf de beste keuze?

Hoe meet je het rendement van deep content?
JaJa experimenteert al een tijdje met een nieuwe tool om ROI te meten: de Cost Per Attention Minute. Met veelbelovende resultaten.

Deep content: hoe mix je actie, ratio en emotie?
Interessante diepe content bevat actie, emotie en ratio. Maar een van de drie voert de boventoon. Welke insteek kies je best voor jouw verhaal?

Print reborn
Merken kiezen opnieuw voor print. Magazines maken deel uit van een hedendaagse contentmix.

Scoren met white papers
Neen, je white paper hoeft niet saai te zijn. We verzamelden onze beste tips over white paper marketing in een ... white paper, natuurlijk.

Wat is deep content?
Geen enkel merk heeft genoeg aan oppervlakkige content. Als je een diepe band met mensen wil opbouwen, heb je ook diepe content nodig.

Trends in deep content: interactives
Interactive stories zijn snel populair aan het worden. Je activeert je gebruikers letterlijk en geeft hen een maximale gebruikscontrole. Ideaal voor deep content.

7 altijd-regels voor deep content
Klaar voor je eerste deep content-project? Volg dan zeker deze 7 altijd-regels!