Alles op jouw maat.

Je wint in content marketing alleen als je bedrijf een eigen, unieke stem vindt. Daarom levert JaJa voor iedere klant volledig maatwerk.
Je wint in content marketing alleen als je bedrijf een eigen, unieke stem vindt. Daarom levert JaJa voor iedere klant volledig maatwerk.

Altijd blij met een eerste kennismaking

Je kunt bij ons terecht met elke vraag rond content marketing. Gewoon mailen of bellen en we plannen een half uurtje in voor een online kennismaking. Daar vertel jij ons je uitdaging en bekijken we samen of JaJa een zinvolle partner voor jou is. Ja? Dan plannen we een briefing in.

Samen naar een heldere briefing

Misschien heb je al een helder idee van wat je wil: dan vertrekken we daarvan. Twijfel je erover wat je precies nodig hebt en wil je onze ideeën daarover horen, dan houden we samen een gratis briefingworkshop.

Via enkele creatieve oefeningen krijgen we een scherper zicht op de waardepropositie, doelgroep en klantenreis. We kijken samen welke contentaanpak in jouw situatie de beste is, en bouwen daarrond een samenwerkingsvoorstel.

Creatieve kern met sterk netwerk

Als klant werk je met JaJa in de flexibele structuur van een klein maar ervaren bedrijf.

We zijn ruim dertig jaar actief als contentbureau en hebben in-house een tiental professionals inzake strategie, redactie, design, video producing, en web development. We hebben hiermee de juiste knowhow om een sterk netwerk van externe partners aan te sturen: van redacteurs en cameramensen tot developers en performance marketeers.

Vernieuwende digitale content

We geloven dat content marketing de komende jaren enerzijds AI-gestuurder en anderzijds interactiever en visueel dynamischer zal worden.

We investeren veel energie en tijd in die gebieden en delen graag onze knowhow inzake interactieve storytelling en AI-mogelijkheden met onze klanten.

Langer dan tien jaar

Klanten blijven vaak langer dan tien jaar met ons samenwerken. We proberen hen een combinatie te bieden van betrouwbare creatieve kwaliteit en inspirerende vernieuwing.

Klanten waarderen dat. Ieder bedrijf heeft vandaag die combinatie van kwaliteit en vernieuwing nodig. Alleen zo kun je slim inspelen op de opportuniteiten in de snel evoluerende content marketing.

En savoir plus

Stratégie de marketing de contenu : un guide pratique pour le B2B
Comment fonctionnent les moteurs de recherche et comment aligner votre contenu sur eux en 2025
La narration visuelle dans le B2B : pourquoi fonctionne-t-elle et quelles sont les formes les plus efficaces ?

Les meilleures expériences commencent par une conversation

Contacter Casper