UGent

    Een community­magazine dat durft

Spreken van een lovebrand is misschien een brug te ver, maar de UGent heeft met haar slogan ‘Durf denken’ in elk geval een sterke merkidentiteit. JaJa vertaalt die in het communitymagazine.

Sterke focus en creatieve beeldtaal

Voor elk nummer opnieuw maken we duidelijke redactionele en visuele keuzes. Op de redactieraad kneden we een onderwerp tot het de juiste scope en focus heeft; in de beeldbrainstorming trekken we die lijn door naar de visuals.

Print en online

‘Durf Denken’ verschijnt 10 keer per jaar. Het bestaat in een papieren versie en een online versie. Zo combineert de UGent het beste van twee werelden: het cadeaugevoel en het bladerplezier van een printmagazine en de mogelijkheden van een online magazine op het vlak van distributie, promotie en analyse van leescijfers.
MEER WERK.

JAJA INSIGHTS

Lees als eerste onze
nieuwe Insights.

Stay tuned

Volg ons en blijf
op de hoogte.