Niko

    Slimme schakelaars,
    slimme content

Sinds eind 2015 leveren we social en webcontent voor Niko. Onze aanpak werkt: met sterke content en trefzekere advertenties bereiken we telkens nieuwe prospecten.
Maandelijks bereik van
unieke gebruikers
op Facebook
Maandelijks aantal
websitebezoekers
via sociale media
%Structurele jaarlijkse groei
van het aantal volgers op Facebook
Niko Facebook

Voordelen, tips en inspiratie

De Facebook-posts spelen in op productvoordelen en actualiteit, geven tips of bieden inspiratie aan Niko klanten en installateurs. We mikken op engagement (awareness) of linken door naar verdiepende content of productfiches (commitment).

Lifestyle die triggert

Vier keer per jaar maken we ook het online magazine In touch. Praktijkcases, designtips en advies over slimme oplossingen: met diepere content creëren we een merkvoorkeur bij de lezer. Met geslaagde campagnes laten we telkens meer dan 20.000 (ver)bouwers doorklikken naar het online magazine, tegen een lage kost per klik.
Bekijk het online magazine hier.

Reportages als longreads

Uitgebreide reportages blazen leven in de Niko-producten. Klanten vertellen over hun woning, de voordelen van een slimme elektrische installatie en de functionaliteiten die ze niet meer zouden kunnen missen. Die menselijke verhalen brengen we als longreads: er is ruimte voor tekst, beeld, quotes, kaderstukken … Perfect om de prospect vooruit te helpen in zijn customer journey.
MEER WERK.

JAJA INSIGHTS

Lees als eerste onze
nieuwe Insights.

Stay tuned

Volg ons en blijf
op de hoogte.