Niko

      Slimme schakelaars,
      slimme content

    Sinds eind 2015 leveren we social en webcontent voor Niko. Onze aanpak werkt: met sterke content en trefzekere advertenties bereiken we telkens nieuwe prospecten.
    Maandelijks bereik van
    unieke gebruikers
    op Facebook
    Maandelijks aantal
    websitebezoekers
    via sociale media
    %Structurele jaarlijkse groei
    van het aantal volgers op Facebook
    Niko Facebook

    Voordelen, tips en inspiratie

    De Facebook-posts spelen in op productvoordelen en actualiteit, geven tips of bieden inspiratie aan Niko klanten en installateurs. We mikken op engagement (awareness) of linken door naar verdiepende content of productfiches (commitment).

    Lifestyle die triggert

    Vier keer per jaar maken we ook het online magazine In touch. Praktijkcases, designtips en advies over slimme oplossingen: met diepere content creëren we een merkvoorkeur bij de lezer. Met geslaagde campagnes laten we telkens meer dan 20.000 (ver)bouwers doorklikken naar het online magazine, tegen een lage kost per klik.
    Bekijk het online magazine hier.

    Reportages als longreads

    Uitgebreide reportages blazen leven in de Niko-producten. Klanten vertellen over hun woning, de voordelen van een slimme elektrische installatie en de functionaliteiten die ze niet meer zouden kunnen missen. Die menselijke verhalen brengen we als longreads: er is ruimte voor tekst, beeld, quotes, kaderstukken … Perfect om de prospect vooruit te helpen in zijn customer journey.
    MEER WERK.

    JAJA INSIGHTS

    Lees als eerste onze
    nieuwe Insights.

    Stay tuned

    Volg ons en blijf
    op de hoogte.