In polepositie met online magazine

Hoe toon je de innovatie binnen je bedrijf en maak je jongeren warm om te solliciteren? Als onderdeel van het contentplan ontwikkelde JaJa voor Umicore Olen het nieuwe NU online magazine.

Umicore Olen doet baanbrekend onderzoek naar schone technologieën en verwerkt daarnaast ook drie soorten metalen – kobalt, nikkel en germanium – die je terugvindt in duurzame toepassingen als herlaadbare batterijen en satellieten.

Sam Dejonghe, piloot van Formule E-wagen
Interview met Sam Dejonghe

Het eerste nummer van NU Online focust op testpiloot Sam Dejonghe, die met de elektrische Formule E-wagen racet die door Umicore wordt gesteund. Zo zien buurtbewoners meteen wat de kracht is van de innovatie bij Umicore. Aan het magazine koppelen we een social media-campagne, waarin we verschillende van de magazineverhalen pushen op Instagram, Facebook, Twitter en LinkedIn.

Naast het online magazine maakt JaJa voor Umicore ook een papieren magazine, dat huis-aan-huis wordt bedeeld in Olen. De band van de omwonenden met Umicore is sterk en het magazine wordt erg goed ontvangen. Uit onderzoek van de Karel de Grote-hogeschool – op basis van 589 face-to-face-interviews – blijkt dat liefst zestig procent van de ontvangers het magazine leest.

Diensten

Contentstrategie
Concept
Redactie
Beeldcreatie
Vormgeving
Infografieken
Druk en distributie
Online design
Social Strategie
Social creatie
Social Promotie

Producten

Printmagazine
Online magazine
Social Posts

Contact? Wil je nagaan welke mogelijkheden diepe content biedt voor jouw organisatie? Mail of bel ons, dan spreken we verder af: coordination@jaja.be, +32 9 267 64 60

LEES OOK
Onze beste knowhow
driemaandelijks in je inbox?