Deep content: hoe verloopt de samenwerking?

Hoe integreren we voor jou deep content in de klantenreis? In welke stappen verloopt de samenwerking?

Onderwerp

We bepalen samen met jou de onderwerpen. Sterke onderwerpen zijn strategisch relevant voor je merk en onderscheidend ten opzichte van de concurrentie. Ze passen binnen jullie marketing- en salesprioriteiten en leiden perfect naar jouw gewenste call to action.

Storylines

We bepalen samen met jou de storylines. We verdiepen het best naar de why van je merk en appelleren rationeel, emotioneel en actiegericht bij de doelgroep.

Werkkader en KPI’s

We spreken het werkkader af. Waar komt de content online? Mogen we buiten jullie cms werken? Leveren jullie een subdomein? Komt de content achter een aanmeldingsformulier? Via welke kanalen wordt de content gedistribueerd en gepromoot? Krijgen we toegang tot jullie Google Analytics? Welke retroplanning zien we haalbaar? Hoe spreken we af rond goedkeuring, correctierondes, sprints? Hoe spreken we af rond budgettering en facturatie? Hoe werken we online samen? We spreken ook de KPI’s af. Focussen we op gewenste gemiddelde gebruiksduur, gewenste cost per attentieminuut, gewenste bepaling doelgroep of iets anders?

Bronnen

We bepalen samen met jou de juiste bronnen. Interne en/of externe informatiebronnen? Experts of doelgroepbronnen (polls, enquêtes, data van doelgroepen)? Meestal proberen we het aantal bronnen te beperken. Als je dat ziet zitten, kunnen we ook helemaal zelf bronnen aanspreken en info verzamelen.

Creatie

We creëren de story. We hebben een sterke interne kern van contentbedenkers, coördinatoren en storytellers in woord en beeld. Daarnaast hebben we een netwerk voor beeld, interaction design, video, motion design.

Distributie en promotie

We distribueren en promoten de story op de afgesproken kanalen, volgens het afgesproken budget. We houden de performantie in het oog, sturen bij waar nodig en zetten meer budget in op de kanalen die je de beste Cost Per Attention Minute bieden.

Rapportering en vervolgacties

We rapporteren het rendement en bespreken samen met jou de vervolgacties.

Contact? Wil je nagaan welke mogelijkheden diepe content biedt voor jouw organisatie? Mail of bel ons, dan spreken we verder af: coordination@jaja.be, +32 9 267 64 60

LEES OOK
Onze beste knowhow
driemaandelijks in je inbox?