Innovatie

Onze aanpak
in 5 stappen

We helpen je van a tot z bij de ontwikkeling van je content strategie. We pakken dat pragmatisch aan en doen geen dubbel werk. Als je organisatie al een audit liet uitvoeren of een plan klaar heeft, bouwen we daarop verder.

1. Audit

Voor we jou en je klanten blij kunnen maken met creatieve content, scannen we je huidige content marketing en stellen we een plan van aanpak op. Welke content maak je nu, op welke kanalen? Wie is je doelgroep? Waar ligt de prioriteit van je bedrijf: meer awareness, commitment, betere sales, hogere klanttevredenheid?

2. Plan

We bekijken welke touchpoints we gaan inzetten. Wat ga je doen op je website of op een aparte content hub, welke sociale media zijn zinvol voor je doelgroep? Welke frequentie is aan te raden? Is het interessant om print in te zetten? Welke producten heb je nodig om je sales te ondersteunen? En omdat we realistisch blijven: wat is er budgettair mogelijk?

3. Concept

We zetten je strategische doelstellingen om in een creatief verhaal. We denken na over een sterke beeldtaal, toffe formats, inspirerende invalshoeken en geven je content een eigen tone of voice.

4. Creatie

We creëren structureel content voor je bedrijf, op jaarbasis. We stellen een team samen van redacteurs, digitaal experts, vormgevers, fotografen en illustratoren. Je vaste aanspreekpunt is een van onze creatieven. We maken content in het Nederlands, Frans en Engels.

5. Innovatie

Via de juiste metrics volgen we nauwgezet op hoe effectief je content is. Voor printmagazines kunnen we een lezersonderzoek uitvoeren. Hoe maken we je content marketing nog beter? Zijn er nieuwe producten of trends die zouden werken voor jouw bedrijf? Na een verbeteringsronde zit je weer op het juiste spoor.

MEER EXPERTISE.

JAJA INSIGHTS

Lees als eerste onze
nieuwe Insights.

Stay tuned

Volg ons en blijf
op de hoogte.