Onze klanten

JaJa heeft de afgelopen jaren content partnerships uitgebouwd met organisaties in de meest uiteenlopende sectoren.

Enkele inspirerende cases

Video en interactieve verhalen: test-story over de nieuwste generatie E-bikes

Beginnen je benen al te kriebelen als je die nieuwste E-bikes ziet? In deze demo voor een sales story laten we je kennismaken met de Multicharger E-bike. Voor ons was het een interessante manier om de integratie van video in interactieve sales stories te testen.

Ons paradepaardje: BLU voor KBC

Samen met KBC maken we al enkele jaren het bedrijfsculturele magazine BLU. We zijn er best trots op: het is ons paradepaardje onder de bedrijfsmagazines.

Digital Stories voor KBC

Voor KBC mogen we voluit gaan voor digital storytelling.

Award-winning belevingsmagazine Routen

Fan van wandelen of fietsen? Neem dan zeker een gratis abonnement op het award-winning belevingsmagazine Routen, dat we voor Toerisme Oost-Vlaanderen maken. Slow journalism op zijn best!

Artsenmagazine UZ Gent ook digitaal

Met het artsenmagazine UZ Letters houdt het Universitair Ziekenhuis Gent de medische wereld op de hoogte van zijn innovaties. JaJa staat al enkele jaren in voor de redactie en realisatie van de papieren versie. Sinds 2018 maken we ook een digitale versie. Daarmee boort het UZ een ruimer publiek aan, zonder in te boeten op kwaliteit.

BASF vernieuwt burenmagazine en personeelsblad

We mochten recent zowel het burenmagazine als het personeelsblad van BASF Antwerpen vernieuwen.

Interactieve Deep Content voor Deutsche Bank

Droom je van een eigen huisje in het buitenland? Wie niet! Maar wat komt er fiscaal allemaal bij kijken? Koop je beter in Portugal of in Italië? Of hou je het toch maar bij Cadzand…

In polepositie met online magazine

Hoe toon je innovatie binnen je bedrijf en onderhoud je de relatie met de buurtbewoners? Als onderdeel van het contentplan ontwikkelde JaJa voor Umicore Olen het buurtmagazine NU als online magazine en als printmagazine.

JaJa als Money Expert

Wedden dat je ook zin krijgt om met je geld naar de beurs te trekken? En terecht! Voor Deutsche Bank mogen we al enkele jaren de Money Expert maken, een beleggersmagazine dat fris oogt, diep informeert maar ook prettig leest.

Patiënt empowered in vernieuwd zorgmagazine

Het vernieuwde zorgmagazine van het Universitair Ziekenhuis Antwerpen (UZA) toont diepe medische innovatie en stelt empowerment van de patiënt centraal. JaJa ontwikkelde samen met UZA het concept en zorgt voor redactie en realisatie.

Bigger picture voor Elia

Voor het personeelsmagazine van Elia ontwikkelde Jaja een nieuw concept dat de belangrijke maatschappelijke missie van het bedrijf toont vanuit een menselijk oogpunt.

Dubbel en dik in de prijzen gevallen!

Bij de uitreiking van de Best of Content Awards is JaJa dit jaar dubbel in de prijzen gevallen. We winnen de award voor Beste Tekstverhaal én de award voor Beste Infografisch Verhaal.

Kinderen krijgen eigen magazine in het UZA

Net als de geneeskunde zelf is ook de kijk op communicatie tussen ziekenhuis en patiënt in volle evolutie. Hoe jong die patiënten ook zijn. Enter Oliver, ziekenhuismagazine voor kinderen. Een unicum in de Vlaamse ziekenhuiswereld én een project waarin we ons helemaal konden uitleven!

Special Smiles voor Lidl

Wat doe je met je werknemersmagazine als meer en meer van je personeelscommunicatie online gebeurt? Niet afschaffen, maar juist nog strategischer maken, vonden ze bij Lidl. Met meer fun, meer collega’s en meer verbinding.

Bouwen aan verbinding bij Lantis

Bouwen aan verbinding. Dat is het motto van Lantis, de organisatie die de Oosterweelverbinding realiseert. Het is ook wat JaJa voor Lantis heeft gedaan: de band tussen medewerkers van de organisatie versterken met een krachtig printmagazine.

Moving story voor Proximus

Moving stories zijn een speels en krachtig contentformaat om het engagement van prospects te verdiepen. Voor Proximus creëerden we zo’n verhaal om B2B-klanten kennis te laten maken met het digitale aanbod.