Binnenvaart is opgevat als visueel en participatief community-magazine. Het vakblad inspireert stakeholders en potentiële binnenvaartgebruikers. Ambassadeurs lichten op een toegankelijke manier de voordelen van binnenvaart toe.

De binnenvaart is een innovatieve en tegelijk ambachtelijke sector. Schepen gaan vaak decennia lang mee, maar zijn uitgerust met de modernste elektronica. Met eigentijdse fotografie en speelse tekstformats laten we de sector zien zoals hij is.

We realiseren Binnenvaart ook als volwaardig tablet- en smartphonemagazine met visuele extra’s en filmpjes.
In de app kunnen gebruikers makkelijk artikels delen. Het dashboard van de app registreert een schat aan gebruikersgegevens.

Zowel op papier als online zetten we sterk in op visuele verhalen: infografieken, testimonials en sfeervolle reportages. Die visuele content wordt ook gedeeld in de campagne Watersnelweg op Facebook, Twitter en Linked In.

JaJa stuurt voor PBV digitale nieuwsbrieven uit op maat van de verschillende doelgroepen. Door de band halen die e-letters een CTR-score van 25 tot 30 procent.

 

Extra
Voor PBV realiseren we ook heel wat eenmalige content:

  • Cijfers met vaart: infografiekenspecial met de belangrijkste cijfers over de Vlaamse binnenvaart
  • Kennismakingsspecial van het magazine Binnenvaart: extra editie om uit te delen aan nieuwe verladers
  • Content voor persmappen, brochures, folders, banners, nieuwjaarskaarten, speeches