Print voor prospecten

Heb je een sterk communitymagazine? Zet het dan ook in om prospecten aan te trekken. JaJa maakte voor de UGent drie speciale nummers van Durf Denken, voor laatstejaars van het secundair onderwijs.

30.06.2017

Relevante content

Een lijvige geprinte opleidingscatalogus heeft vandaag geen zin meer, zo dacht de UGent. Waar laatstejaars écht iets aan hebben, is content die hen op weg zet naar de juiste studiekeuze. Dus maakte JaJa een afgeleide van het Durf Denken-magazineconcept, speciaal voor laatstejaars. Met relevante content, vanuit een menselijke invalshoek, en in een visueel aantrekkelijk jasje.

 

 

Toponderwijs en toponderzoek

Een studiekeuze maken, hoe doe je dat? Moet je rekening houden met de arbeidsmarkt? Naar de universiteit vanuit het TSO, kan dat? Wat mag je verwachten van de infoactiviteiten en hoe bereid je je voor? Op welke begeleiding kun je rekenen aan de UGent? Het studentenleven, hoe ziet dat er eigenlijk uit? Onderweg toonden we dat het onderwijs en onderzoek aan de UGent top is.

 

 

Sterke visuele lijn

Met drie nummers verspreid over het schooljaar bouwt de UGent een band op met de zeventienjarigen. De verschillende magazines zijn herkenbaar dankzij de sterke visuele lijn: de covers, de illustraties, de fotografie, het blauw en geel van de huisstijl … Het hele concept leidt naar de UGent.

 

 
Benieuwd? Blader door de drie nummers.
 
Prospecten aantrekken met de juiste content? JaJa, dat is ons vak! Stuur ons een mailtje, we denken graag met u mee.